Galaxy Order Entry/ B2B Modul

Tilbyder hurtig quick pickup af adgangsbilletter ved hvilken som helst Point of Sale

  • Designe ordrebekræftelser og kontoudtog 
  • Enkelt styring og håndtering af flere salgskanaler på samme tid 
  • Kundespecifik rapportering

Med Galaxys Order Entry/B2B modul får du et redskab til at oprette B2B kunder i systemet. Du har mulighed for at lave fakturaer, kontoudtog, udsende følge- og rykkerbreve på e-mail, sende billetter direkte via e-mail som P@H til kunden o.l. Du kan også sælge billetter i forsalg som efterfølgende scannes i systemet og forbruget af billetterne registreres først, når gæsten har brugt billetten.

Dette modul er også modulet hvor alle ordrer fra webshoppen ender, og via dette modul kan billetter gensendes/genudskrives hvis f.eks. kunden har indtastet forkert modtager e-mail i forbindelse med købet på webshoppen.

Med Ordre Entry har du mulighed for at tildele en nummerserie med stregkoder fra Galaxy til f.eks. en sammenarbejdes partner ( f.eks. en turoperatør, rejsearrangør e.l.) som så efterfølgende har mulighed for at printe billetter/stregkoder på deres egne vouchers.

Order Entry giver jeres besøgende/gæster en forenklet behandling i forbindelse med reserverede bookinger og kombineret med Galaxy POS, er det yderst enkelt at behandle dine reservationer.

Order Entry forenkler og giver gæsten en god fornemmelse for hurtig og nem ekspedition.