Galaxy Order Entry/B2B Modul

Med Galaxys Order Entry/B2B modul får du et redskab til at oprette B2B kunder i systemet. Du har mulighed for at lave fakturaer, kontoudtog, udsende følge- og rykkerbreve på e-mail, sende billetter direkte via e-mail som P@H til kunden o.l. 

Du kan også sælge billetter i forsalg som efterfølgende scannes i systemet og forbruget af billetterne registreres først, når gæsten har brugt billetten.

Dette modul er også modulet hvor alle ordrer fra webshoppen ender, og via dette modul kan billetter gensendes/genudskrives hvis f.eks. kunden har indtastet forkert modtager e-mail i forbindelse med købet på webshoppen.

Med Ordre Entry har du mulighed for at tildele en nummerserie med stregkoder fra Galaxy til f.eks. en sammenarbejdes partner ( f.eks. en turoperatør, rejsearrangør e.l.) som så efterfølgende har mulighed for at printe billetter/stregkoder på deres egne vouchers.

Order Entry giver jeres besøgende/gæster en forenklet behandling i forbindelse med reserverede bookinger og kombineret med Galaxy POS, er det yderst enkelt at behandle dine reservationer.

Order Entry forenkler og giver gæsten en god fornemmelse for hurtig og nem ekspedition.

Tilbyder hurtig quick pickup af adgangsbilletter ved hvilken som helst Point of Sale​

  • Designe ordrebekræftelser og kontoudtog
  • Enkelt styring og håndtering af flere salgskanaler på samme tid
  • Kundespecifik rapportering

Vores driftsikre løsninger
​kører 24/7-365

Vores motto og fornemmeste opgave er at sørge for, at vores kunders installationer kører 24/7-365. Dette betyder at vores dygtige stab af entusiastiske medarbejdere sørger for en landsdækkende support, som gør at vores stærkeste salgsargument er vores gode og langvarige relationer til vore kunder.​

Mere end 25 års erfaring

Accessdata blev etableret i 1994, og har mere end 25 års erfaring.

Gode kunderelationer

Vi har gode og langvarige relationer til vores kunder.

Tæt kundedialog

Vi har en tæt dialog med vores kunder.

Vil du høre mere om vores løsninger og produkter?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at høre mere om vores løsninger og produkter. Udfyld vores formular herunder eller giv os et kald på telefon 70 21 15 00.  Du kan også sende en mail til info@accessdata.dk

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Skal vi ringe dig op?

Ønsker du at vi ringer dig op? Udfyld formularen så kontakter vi dig hurtigst muligt.​

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Har du spørgsmål?

Ring til os via nummeret herunder eller send en mail til info@accessdata.dk

Henvendelser besvares inden for 24 timer.​

Hovedkontor

Accessdata A/S
​Havnegade 16, DK-8000 Aarhus C

CVR​: 24228274

Salg og service
​Accessdata A/S

Toldbodgade, 95, DK-1253 København K

Brochurer og links​