Galaxy Point of Sale​

​Point-of-Sale systemet Galaxy er et high-end billet, booking, bar/café- og butikskassesystem baseret på touchbetjening, hvor det er lykkedes at kombinere markedets højeste funktionalitet med den enkleste betjening. 

Billetsystemet gør det muligt at sælge alle former for billetter, f.eks. tidsstyrede billetter, kapacitets-/ressource styrede billetter, 10-turskort, årskort mv. Med Galaxys billetsystem får du et system der har gode referencer og er installeret hos de største forlystelsesparker, museer, zoologiske Haver og svømmehaller over hele verden. 

Galaxys Billetsystem har fuldt ud integreret kreditkort integrationer til alle anerkendte kortindløsere i Skandinavien. Galaxys billetsystem har fuld integreret webshop og mobil webshop, hvor du selv styrer og administrerer dit salg af billetter, årskort, tidsstyrede events og produkter. Fra Galaxys webshop sælger du billetter og booker tidsstyrede events i samme realtime database som det salg der foregår fra kassesystemet der står placeret lokalt hos jer selv. 

Galaxy Billetsystemet opfylder et stigende behov for flere salgskanaler i et og samme system, samt at have et centralstyret management system. 

Det primære i Galaxy Billet POS systemet er at sælge adgangs billetter, tilføje discounts/rabatter, opsamle demografi og omsætningstal. Disse funktioner sammenholdt med et stærkt rapporterings modul og høj sikkerhed gør at Galaxy POS Billetsystem er den Globale markedsleder inden for billet og rapporteringssystemer.​

Med Galaxy POS Billetsystem har du:

  • Mulighed for at betale med kontanter, og har fuldt integreret PIN/Chip løsninger
  • At minimere dine personaleomkostninger, da du kun behøver ét salgssystem til Billetter, Retail og Restaurant.
  • Optimere salg, via Galaxys stærke salg og marketingsmodul som opsamler salgsdata, demografi og derved får din forretning til at vokse.
  • Design dit eget Galaxy System igennem Galaxy POS backoffice modulet som gør det muligt at kontrollere og konfigurere din egen database, således Galaxy systemet passer lige til dit behov, med eget billet layout, P@H billetter, velkomstbreve, fakturaer mv.

POS module er designet til installation på en touch-screen PC for "walk us sales". Med samtlige salgskanaler administreret i samme backoffice (Web-Kiosk-POS mv.)​

Vores driftsikre løsninger
​kører 24/7-365

Vores motto og fornemmeste opgave er at sørge for, at vores kunders installationer kører 24/7-365. Dette betyder at vores dygtige stab af entusiastiske medarbejdere sørger for en landsdækkende support, som gør at vores stærkeste salgsargument er vores gode og langvarige relationer til vore kunder.​

Mere end 25 års erfaring

Accessdata blev etableret i 1994, og har mere end 25 års erfaring.

Gode kunderelationer

Vi har gode og langvarige relationer til vores kunder.

Tæt kundedialog

Vi har en tæt dialog med vores kunder.

Vil du høre mere om vores løsninger og produkter?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at høre mere om vores løsninger og produkter. Udfyld vores formular herunder eller giv os et kald på telefon 70 21 15 00.  Du kan også sende en mail til info@accessdata.dk

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Skal vi ringe dig op?

Ønsker du at vi ringer dig op? Udfyld formularen så kontakter vi dig hurtigst muligt.​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Har du spørgsmål?

Ring til os via nummeret herunder eller send en mail til info@accessdata.dk

Henvendelser besvares inden for 24 timer.​

Hovedkontor

Accessdata A/S
​Havnegade 16, DK-8000 Aarhus C

CVR​: 24228274

Salg og service
​Accessdata A/S

Toldbodgade, 95, DK-1253 København K

Brochurer og links​